Deprecated: Creation of dynamic property Zend_Translate::$langId is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/rentlab/portal.spacecreate.pl/public_html/library/App/Controller/Action.php on line 282
FAQ - Sunny Cyprus Rentals

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Najczęsciej zadawane pytania

Zobacz o co najczęściej pytają nasi goście

O której zaczyna się i kończy doba?

Doba rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00 przed południem.

Jak wygląda kwestia płatności? Czy muszę wpłacać jakiś zadatek lub zaliczkę?

Tak. W ciągu 48 godzin dni roboczych należy wpłacić zadatek w wysokości 30% całkowitej kwoty. W mailu potwierdzającym rezerwację otrzymasz informację na temat wysokości zadatku i sposobie płatności. Najlepiej jest wykonywać przelew przez Przelewy24, aby mieć pewność, że zadatek dotrze na czas a rezerwacja nie będzie anulowana. Całą resztę kwoty należy wpłacić po przyjeździe – gotówką lub przelewem.

Czy jest możliwość wstawienia dostawki do apartamentu/domku?

Niestety nie. Każdy apartament dysponuje miejscami dla tylu osób, ile podane jest w opisie.
 

Czy mogę zameldować się wcześniej?

W wysokim sezonie niestety nie ma takiej możliwości. Poza sezonem – tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z rezydentem.

Czy mogę poprosić o fakturę?

Tak. Przy dokonywaniu rezerwacji należy zgłosić prośbę o wystawienie faktury VAT. Zgodnie ze zmianą przepisów regulujących uszczelnianie systemu podatku VAT od 01.01.2020 r., jeżeli przy złożeniu rezerwacji nie została zgłoszona prośba o wystawienie faktury VAT, jej wystawienie nie będzie możliwe.

Co to opłata serwisowa? Czy muszę ją płacić?

Opłata serwisowa to opłata przekazywana zewnętrznej firmie sprzątającej zajmującej się sprzątaniem i dezynfekcją apartamentów i domków, przed i po Twoim przyjeździe. W trosce o bezpieczeństwo i komfort naszych gości staramy się, aby usługi te były na jak najwyższym poziomie. Opłata serwisowa jest opłatą obowiązkową.

Czy mogę przyjechać z moim pupilem?

Jasne! W naszej ofercie znajdziesz takie obiekty, w których czworonożni milusińscy są mile widziani. Akceptujemy pieski małe i średnie (tak do połowy łydki).  Jeśli zdecydujesz się przyjechać ze swoim psem, uprzedź nas o tym, a poinformujemy Cię o dodatkowej opłacie za pieska.

Co to opłata miejscowa? Ile wynosi?

Opłata miejscowa (dawniej nazywana opłatą klimatyczną) to opłata, którą pobierają osoby fizyczne, prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące hotele, pensjonaty, domy  wypoczynkowe, schroniska, kempingi lub wynajmujące pokoje w kwaterach prywatnych. Opłata ta przekazywana jest do Urzędu Miasta Zakopane. Opłata miejscowa wynosi 2 zł za osobę za dobę i jest pobierana po przyjeździe.

Z kim mam skontaktować się przed przyjazdem?

Na dzień przed przyjazdem, do południa otrzymasz od nas maila z wszelkimi niezbędnymi informacjami. To właśnie tam znajdziesz numer telefonu do rezydenta lub rezydentki, z którym należy się skontaktować w celu ustalenia godziny Twojego przyjazdu.


Deprecated: Function utf8_decode() is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/rentlab/portal.spacecreate.pl/public_html/library/App/Functions/Content.php on line 96
Zadzwoń Rezerwuj online